Zobrazit minimální záznam

Occurrence of risk behavior of studenst of the 2nd grade of primary schools in Prague 5
dc.contributor.advisorKoťa, Jaroslav
dc.creatorKudličková, Dagmar
dc.date.accessioned2022-04-12T09:30:47Z
dc.date.available2022-04-12T09:30:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/148056
dc.description.abstract(česky) Práce se zabývá výskytem rizikového chování u žáků na 2. stupni základních škol (v Praze 5). V první, teoretické, části této práce se zabývám vysvětlením pojmů, které se vztahují k problematice a tvoří základ práce. Tyto teoretické poznatky jsou uplatněny v druhé, praktické části, v níž se zajímám o to, zda jsou žáci 2. stupně dostatečně informováni o projevech rizikového chování, zda se s ním již v nějaké formě, ať už v prostředí školy či mimo ni, setkali a také tím, který projev rizikového chování se v současnosti na školách nejvíce projevuje. V diplomové práci poukazuji na nedostatky minimálních preventivních programů základních škol. Tato data jsou vyčtena z výročních zpráv základních škol v období 2 let. Pro svou práci jsem si zvolila kvantitativní výzkum, který pojímá větší počet respondentů, konkrétně online dotazníky. Zvolila jsem si žáky 8. a 9. tříd základních škol v Praze 5, protože mi tato cílová skupina připadá nejvíce ohrožena rizikovým chováním.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): In my work I deal with the occurrence of risk behavior of students of the 2nd grade of primary schools (in Prague 5). In the first, theoretical part of this work I deal with the explanation of concepts that relate to the issue and form the basis of the work. These theoretical findings are applied in the second, practical part, in which I am interested in whether the students of the 2nd grade are sufficiently informed about the manifestations of risk behavior, whether they are already in some form, whether in the school environment or outsider it, and also which manifestation of risk behavior is currently most pronounced in schools. In my work I also try to point out the short comics of the minimum preventive programs of primary schools. These data are read from the annual reports of primary schools, for a period of 2 years. For my work, I chose quantitative research, which includes a larger number of respondents, specifically online questionnaires. I chose students of the 8th and 9th grades of primary schools in Prague 5, because I find this target group is the most endangered by risk behavior.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectprimary school|student|risk behavior|preventionen_US
dc.subjectzákladní škola|žák|rizikové chování|prevencecs_CZ
dc.titleVýskyt rizikového chování u žáků 2. stupně základních škol v Praze 5cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-09
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId225820
dc.title.translatedOccurrence of risk behavior of studenst of the 2nd grade of primary schools in Prague 5en_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(česky) Práce se zabývá výskytem rizikového chování u žáků na 2. stupni základních škol (v Praze 5). V první, teoretické, části této práce se zabývám vysvětlením pojmů, které se vztahují k problematice a tvoří základ práce. Tyto teoretické poznatky jsou uplatněny v druhé, praktické části, v níž se zajímám o to, zda jsou žáci 2. stupně dostatečně informováni o projevech rizikového chování, zda se s ním již v nějaké formě, ať už v prostředí školy či mimo ni, setkali a také tím, který projev rizikového chování se v současnosti na školách nejvíce projevuje. V diplomové práci poukazuji na nedostatky minimálních preventivních programů základních škol. Tato data jsou vyčtena z výročních zpráv základních škol v období 2 let. Pro svou práci jsem si zvolila kvantitativní výzkum, který pojímá větší počet respondentů, konkrétně online dotazníky. Zvolila jsem si žáky 8. a 9. tříd základních škol v Praze 5, protože mi tato cílová skupina připadá nejvíce ohrožena rizikovým chováním.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): In my work I deal with the occurrence of risk behavior of students of the 2nd grade of primary schools (in Prague 5). In the first, theoretical part of this work I deal with the explanation of concepts that relate to the issue and form the basis of the work. These theoretical findings are applied in the second, practical part, in which I am interested in whether the students of the 2nd grade are sufficiently informed about the manifestations of risk behavior, whether they are already in some form, whether in the school environment or outsider it, and also which manifestation of risk behavior is currently most pronounced in schools. In my work I also try to point out the short comics of the minimum preventive programs of primary schools. These data are read from the annual reports of primary schools, for a period of 2 years. For my work, I chose quantitative research, which includes a larger number of respondents, specifically online questionnaires. I chose students of the 8th and 9th grades of primary schools in Prague 5, because I find this target group is the most endangered by risk behavior.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV