Zobrazit minimální záznam

Software robot development and testing environment with AI adaptability features
Prostředí pro vývoj a testování botů, umělá inteligence se schopností učení
dc.contributor.advisorSpousta, Miroslav
dc.creatorBlénessy, Tibor
dc.date.accessioned2017-04-06T10:38:57Z
dc.date.available2017-04-06T10:38:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13009
dc.description.abstractV predložené práci se zabývam návrhem a implementací herního prostredí pro pocítacem rízené hráce ve 2D prostoru. Další cástí práce je návrh a implementace hráce ve vytvoreném prostredí. Pri návrhu chování hráce se používa algoritmus A*, stejný algoritmus je použit také pro rízení pohybu hráce po mape. K vylepšení heuristické funkce algoritmu A* je použita technika genetických algoritmu. Projekt je implementován na platforme Java SE 5.cs_CZ
dc.description.abstractIn the presented work I devote to design and implementation of game enviroment for computer driven players in 2D space. Next I present design and implementation of player to the designed enviroment. In player design I have used A* algorithm for action planning. I have used A* also for movement managment. I have used genetic algorithms to enhance heuristic function of A* algorithm. Project is implemented on Java SE 5 platform.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleProstředí pro vývoj a testování botů, umělá inteligence se schopností učenísk_SK
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-10
dc.description.departmentÚstav formální a aplikované lingvistikycs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Formal and Applied Linguisticsen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId45528
dc.title.translatedSoftware robot development and testing environment with AI adaptability featuresen_US
dc.title.translatedProstředí pro vývoj a testování botů, umělá inteligence se schopností učenícs_CZ
dc.contributor.refereeHruška, Petr
dc.identifier.aleph000855280
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Ústav formální a aplikované lingvistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Institute of Formal and Applied Linguisticsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV predložené práci se zabývam návrhem a implementací herního prostredí pro pocítacem rízené hráce ve 2D prostoru. Další cástí práce je návrh a implementace hráce ve vytvoreném prostredí. Pri návrhu chování hráce se používa algoritmus A*, stejný algoritmus je použit také pro rízení pohybu hráce po mape. K vylepšení heuristické funkce algoritmu A* je použita technika genetických algoritmu. Projekt je implementován na platforme Java SE 5.cs_CZ
uk.abstract.enIn the presented work I devote to design and implementation of game enviroment for computer driven players in 2D space. Next I present design and implementation of player to the designed enviroment. In player design I have used A* algorithm for action planning. I have used A* also for movement managment. I have used genetic algorithms to enhance heuristic function of A* algorithm. Project is implemented on Java SE 5 platform.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Ústav formální a aplikované lingvistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008552800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV