Zobrazit minimální záznam

Quality of Work Life of Grammar School Teachers
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorKroftová, Barbora
dc.date.accessioned2020-11-10T10:58:35Z
dc.date.available2020-11-10T10:58:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/123203
dc.description.abstracthis bachelor's thesis focuses on teachers' Quality of Work Life year general study programs ('čtyřletá gymnázia') or year grammar schools general study programs ('víceletá gymnázia'). Special attention is well as to the characteristic features and issues of the teacher's profession. The thesis analyses how a Czech grammar school ('gymnázium') teacher's job is different from that of other teachers' pro of Work Life, including aspects and factors relevant to teachers' profession. The empirical study aims to measure the quality of teachers' work lives. The second aim is to c teachers' satisfaction with working life in contrast to satisfaction in the current job. The thesis ut in public 'gymnázium' schools with 4en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá celkovou kvalitou pracovního života učitelů, konkrétně učitelů čtyřletých a víceletých gymnázií, jako specifické cílové skupiny. Pozornost je věnována východiskům a současnému vymezení konceptu kvality pracovního života. Jsou popsány profesní charakteristiky učitelství a problémy učitelské profese v českém vzdělávacím kontextu. Dále jsou analyzována specifika práce učitelů gymnázií, jako východiska pro identifikaci aspektů a faktorů kvality pracovního života učitelů gymnázií. Součástí práce je kvantitativní dotazníkové šetření. Cílem empirického šetření je změření kvality pracovního života učitelů pražských gymnázií. Dílčím cílem je porovnání hodnocení jejich spokojenosti pracovním životem a spokojenosti s aktuálním zaměstnáním. Dotazníkové šetření využívá metodiku Subjektivního indikátoru kvality pracovního života (Vinopal, 2011), která je doplněna o aspekty a faktory zohledňující specifika práce učitelů gymnázií. Výsledky šetření jsou prezentován a interpretován Klíčová slova: kvalita života, kvalita práce, kvalita pracovního života, subjektivní kvalita pracovního života, pracovní spokojenost, učitelé gymnázií, učitelé víceletých gymnáziícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectquality of life|job quality|quality of work life|quality of working life|subjective quality of working life|job satisfaction|grammar school teachers|multi-year grammar school teachersen_US
dc.subjectkvalita života|kvalita práce|kvalita pracovního života|subjektivní kvalita pracovního života|pracovní spokojenost|učitelé gymnázií|učitelé víceletých gymnáziícs_CZ
dc.titleKvalita pracovního života učitelů gymnáziícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-07
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId225677
dc.title.translatedQuality of Work Life of Grammar School Teachersen_US
dc.contributor.refereeZáškodná, Helena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá celkovou kvalitou pracovního života učitelů, konkrétně učitelů čtyřletých a víceletých gymnázií, jako specifické cílové skupiny. Pozornost je věnována východiskům a současnému vymezení konceptu kvality pracovního života. Jsou popsány profesní charakteristiky učitelství a problémy učitelské profese v českém vzdělávacím kontextu. Dále jsou analyzována specifika práce učitelů gymnázií, jako východiska pro identifikaci aspektů a faktorů kvality pracovního života učitelů gymnázií. Součástí práce je kvantitativní dotazníkové šetření. Cílem empirického šetření je změření kvality pracovního života učitelů pražských gymnázií. Dílčím cílem je porovnání hodnocení jejich spokojenosti pracovním životem a spokojenosti s aktuálním zaměstnáním. Dotazníkové šetření využívá metodiku Subjektivního indikátoru kvality pracovního života (Vinopal, 2011), která je doplněna o aspekty a faktory zohledňující specifika práce učitelů gymnázií. Výsledky šetření jsou prezentován a interpretován Klíčová slova: kvalita života, kvalita práce, kvalita pracovního života, subjektivní kvalita pracovního života, pracovní spokojenost, učitelé gymnázií, učitelé víceletých gymnáziícs_CZ
uk.abstract.enhis bachelor's thesis focuses on teachers' Quality of Work Life year general study programs ('čtyřletá gymnázia') or year grammar schools general study programs ('víceletá gymnázia'). Special attention is well as to the characteristic features and issues of the teacher's profession. The thesis analyses how a Czech grammar school ('gymnázium') teacher's job is different from that of other teachers' pro of Work Life, including aspects and factors relevant to teachers' profession. The empirical study aims to measure the quality of teachers' work lives. The second aim is to c teachers' satisfaction with working life in contrast to satisfaction in the current job. The thesis ut in public 'gymnázium' schools with 4en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV