Zobrazit minimální záznam

Behaviour of the czech user on media platforms Video on Demand
dc.contributor.advisorKruml, Milan
dc.creatorKahánek, Adam
dc.date.accessioned2020-10-13T10:20:19Z
dc.date.available2020-10-13T10:20:19Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121712
dc.description.abstractSlužby Video on Demand (VOD) se v poslední dekádě dostávají do popředí v oblasti konzumace audiovizuální zábavy. Americká společnost Netflix je v současnosti největším hráčem na trhu. Díky rychlé rostoucí divácké základně se stala velkou konkurencí i pro velká hollywoodská studia. Ta nechtějí v tomto novém, populárním segmentu on-line zábavy zůstat pozadu, a tak rovněž přichází se svými vlastními platformami. Divácké návyky na VOD službách s sebou přináší řadu specifik, a to jak ve způsobu konzumace, tak třeba i ve výběru obsahu. Předmětem této diplomové práce je právě zachycení celkového chování českého uživatele na platformách VOD.cs_CZ
dc.description.abstractIn the last decade Video on Demand (VOD) services are becoming the centre of audiovisual entertainment consumption. American company Netflix is currently the biggest player on the market. Thanks to growing base of viewers it has become big competitor even for big hollywood studios. Those studios don't want to lose the track in this new, popular segment of on-line entertainment, therefore they are also coming out with their own platforms. Viewer's habits on VOD services has many specifics, for example in ways of consumption or in choosing the content. The subject of this thesis is to capture allround behaviour of czech user on VOD platforms.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectvideo-on-demandcs_CZ
dc.subjectVODcs_CZ
dc.subjectNetflixcs_CZ
dc.subjectHBO GOcs_CZ
dc.subjectDisney+cs_CZ
dc.subjectchovánícs_CZ
dc.subjectbinge-watchingcs_CZ
dc.subjectčeský uživatelcs_CZ
dc.subjectvideo-on-demanden_US
dc.subjectVODen_US
dc.subjectNetflixen_US
dc.subjectHBO GOen_US
dc.subjectDisney+en_US
dc.subjectbehaviouren_US
dc.subjectbinge-watchingen_US
dc.subjectczech useren_US
dc.titleChování českého uživatele na mediálních platformách Video on Demandcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-22
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215269
dc.title.translatedBehaviour of the czech user on media platforms Video on Demanden_US
dc.contributor.refereeŠtoll, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csSlužby Video on Demand (VOD) se v poslední dekádě dostávají do popředí v oblasti konzumace audiovizuální zábavy. Americká společnost Netflix je v současnosti největším hráčem na trhu. Díky rychlé rostoucí divácké základně se stala velkou konkurencí i pro velká hollywoodská studia. Ta nechtějí v tomto novém, populárním segmentu on-line zábavy zůstat pozadu, a tak rovněž přichází se svými vlastními platformami. Divácké návyky na VOD službách s sebou přináší řadu specifik, a to jak ve způsobu konzumace, tak třeba i ve výběru obsahu. Předmětem této diplomové práce je právě zachycení celkového chování českého uživatele na platformách VOD.cs_CZ
uk.abstract.enIn the last decade Video on Demand (VOD) services are becoming the centre of audiovisual entertainment consumption. American company Netflix is currently the biggest player on the market. Thanks to growing base of viewers it has become big competitor even for big hollywood studios. Those studios don't want to lose the track in this new, popular segment of on-line entertainment, therefore they are also coming out with their own platforms. Viewer's habits on VOD services has many specifics, for example in ways of consumption or in choosing the content. The subject of this thesis is to capture allround behaviour of czech user on VOD platforms.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV