dc.contributor.advisor | Topolová, Barbara | |
dc.creator | Borková, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2020-10-07T10:02:32Z | |
dc.date.available | 2020-10-07T10:02:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/121302 | |
dc.description.abstract | (česky) Bakalářská práce pojednává o loutkách v Paivových inscenacích. Zaměřuje se zejména na charakteristické rysy loutek a inscenací, které zahrnují specifickou podobu loutek, práci s loutkou, vztah mezi hercem a loutkou a Paivův taneční základ. Práce čerpá ze záznamů inscenací, fotografií, odborných recenzí, časopisu Loutkář, odborných publikací a také vlastních zkušeností. Abych mohla výstižně pojmenovat Paivovu tvorbu jako celek, je třeba zmínit původ jeho inspirace v loutkové tvorbě i v tanci a jejich propojení, které tvoří základ Paivovy tvorby. | cs_CZ |
dc.description.abstract | (in English) This bachelor thesis elaborates puppets in Duda Paiva's productions. The main objective is to identify and describe his specific characteristics from the puppet visualization and movements to the interaction between the puppet and puppeteer not leaving Paiva's dance skills and background. The main source of information comes from recordings of his live plays, reviews, photography, and personal experience and communication. To be able to fully understand his work as a whole, it is important to dive also into his origins and inspiration in puppetry, dance, and fusion that creates the foundation of his artwork. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Loutky|loutková tvorba|loutkoherec|tanec|tanečník|Duda Paiva|Duda Paiva Company|performance|alternativní divadlo|vizuální divadlo|propojení|pěnová loutka | cs_CZ |
dc.subject | Puppets|puppetry|puppeteer|dance|dancer|Duda Paiva|Duda Paiva Company|performance|alternative theatre|visual theatre|connection|foam puppet | en_US |
dc.title | Duda Paiva | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-09-08 | |
dc.description.department | Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.description.department | Departement of Theatre Studies | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 211476 | |
dc.title.translated | Duda Paiva | en_US |
dc.contributor.referee | Just, Vladimír | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theatre Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Departement of Theatre Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theatre Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | (česky) Bakalářská práce pojednává o loutkách v Paivových inscenacích. Zaměřuje se zejména na charakteristické rysy loutek a inscenací, které zahrnují specifickou podobu loutek, práci s loutkou, vztah mezi hercem a loutkou a Paivův taneční základ. Práce čerpá ze záznamů inscenací, fotografií, odborných recenzí, časopisu Loutkář, odborných publikací a také vlastních zkušeností. Abych mohla výstižně pojmenovat Paivovu tvorbu jako celek, je třeba zmínit původ jeho inspirace v loutkové tvorbě i v tanci a jejich propojení, které tvoří základ Paivovy tvorby. | cs_CZ |
uk.abstract.en | (in English) This bachelor thesis elaborates puppets in Duda Paiva's productions. The main objective is to identify and describe his specific characteristics from the puppet visualization and movements to the interaction between the puppet and puppeteer not leaving Paiva's dance skills and background. The main source of information comes from recordings of his live plays, reviews, photography, and personal experience and communication. To be able to fully understand his work as a whole, it is important to dive also into his origins and inspiration in puppetry, dance, and fusion that creates the foundation of his artwork. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |