Zobrazit minimální záznam

Duda Paiva
dc.contributor.advisorTopolová, Barbara
dc.creatorBorková, Aneta
dc.date.accessioned2020-10-07T10:02:32Z
dc.date.available2020-10-07T10:02:32Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121302
dc.description.abstract(česky) Bakalářská práce pojednává o loutkách v Paivových inscenacích. Zaměřuje se zejména na charakteristické rysy loutek a inscenací, které zahrnují specifickou podobu loutek, práci s loutkou, vztah mezi hercem a loutkou a Paivův taneční základ. Práce čerpá ze záznamů inscenací, fotografií, odborných recenzí, časopisu Loutkář, odborných publikací a také vlastních zkušeností. Abych mohla výstižně pojmenovat Paivovu tvorbu jako celek, je třeba zmínit původ jeho inspirace v loutkové tvorbě i v tanci a jejich propojení, které tvoří základ Paivovy tvorby.cs_CZ
dc.description.abstract(in English) This bachelor thesis elaborates puppets in Duda Paiva's productions. The main objective is to identify and describe his specific characteristics from the puppet visualization and movements to the interaction between the puppet and puppeteer not leaving Paiva's dance skills and background. The main source of information comes from recordings of his live plays, reviews, photography, and personal experience and communication. To be able to fully understand his work as a whole, it is important to dive also into his origins and inspiration in puppetry, dance, and fusion that creates the foundation of his artwork.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectLoutky|loutková tvorba|loutkoherec|tanec|tanečník|Duda Paiva|Duda Paiva Company|performance|alternativní divadlo|vizuální divadlo|propojení|pěnová loutkacs_CZ
dc.subjectPuppets|puppetry|puppeteer|dance|dancer|Duda Paiva|Duda Paiva Company|performance|alternative theatre|visual theatre|connection|foam puppeten_US
dc.titleDuda Paivacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-08
dc.description.departmentKatedra divadelní vědycs_CZ
dc.description.departmentDepartement of Theatre Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId211476
dc.title.translatedDuda Paivaen_US
dc.contributor.refereeJust, Vladimír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTheatre Studiesen_US
thesis.degree.disciplineDivadelní vědacs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra divadelní vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Departement of Theatre Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDivadelní vědacs_CZ
uk.degree-discipline.enTheatre Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.cs(česky) Bakalářská práce pojednává o loutkách v Paivových inscenacích. Zaměřuje se zejména na charakteristické rysy loutek a inscenací, které zahrnují specifickou podobu loutek, práci s loutkou, vztah mezi hercem a loutkou a Paivův taneční základ. Práce čerpá ze záznamů inscenací, fotografií, odborných recenzí, časopisu Loutkář, odborných publikací a také vlastních zkušeností. Abych mohla výstižně pojmenovat Paivovu tvorbu jako celek, je třeba zmínit původ jeho inspirace v loutkové tvorbě i v tanci a jejich propojení, které tvoří základ Paivovy tvorby.cs_CZ
uk.abstract.en(in English) This bachelor thesis elaborates puppets in Duda Paiva's productions. The main objective is to identify and describe his specific characteristics from the puppet visualization and movements to the interaction between the puppet and puppeteer not leaving Paiva's dance skills and background. The main source of information comes from recordings of his live plays, reviews, photography, and personal experience and communication. To be able to fully understand his work as a whole, it is important to dive also into his origins and inspiration in puppetry, dance, and fusion that creates the foundation of his artwork.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV