Zobrazit minimální záznam

Christmas crisis in Czech television - Anylysis of the attitudes presented in czech media
dc.contributor.advisorJirák, Jan
dc.creatorGreplová, Renata
dc.date.accessioned2020-10-06T10:01:01Z
dc.date.available2020-10-06T10:01:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/121108
dc.description.abstractZa takzvanou Vánoční krizi České televize je označován sled událostí na přelomu let 2000 a 2001, kdy se redaktoři zpravodajství České televize za podpory předních českých politiků spjatých s Čtyřkoalicí vzbouřili proti oficiálně zvolenému vedení České televize. Během této tříměsíční krize jsme mohli na obrazovkách našich televizorů sledovat věc do té doby naprosto nevídanou a to duální vysílání. Na jedné straně oficiální vysílání pod vedením Jany Bobošíkové a na druhé straně tzv. pirátské vysílání revoltujících zaměstnanců ČT. Hlavním cílem této bakalářské práce je za pomoci kvantitativní obsahové analýzy, vykreslit celkový mediální obraz Vánoční krize ČT. Práce se dělí na tři části, a to na část teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část se zabývá tématikou mediálního obrazu, konstrukce mediální reality, zpravodajství atd.. Následně se věnuji sledu událostí Vánoční krize v České televizi od počátku až po její konec. V poslední podkapitole jsou charakterizovány analyzované deníky. V metodologické části se nejdříve rozepisuji o kvantitativní obsahové analýze na teoretické úrovni a následně je v bodech detailně popsáno, jak jsem metodu aplikovala ve svém výzkumu. Praktická část je zaměřená na konkrétní výsledky výzkumu, odpovídá na výzkumné otázky a hypotézy.cs_CZ
dc.description.abstractThe so-called Christmas Crisis of the Czech Television is a sequence of events at the turn of 2000 and 2001, when the editors of the Czech Television news, with the support of leading Czech politicians connected with the Four Coalition, rebelled against the officially elected leadership of the Czech Television. During this three-month crisis, we were able to watch something until then absolutely unprecedented on our TV screens, namely dual broadcasting. On the one side the official broadcast under the leadership of Jana Bobošíková, and on the other side the so-called pirate broadcast of revolting CT employees. The main goal of this bachelor's thesis is to draw the overall media image of the Christmas crisis of the Czech Television with the help of quantitative content analysis. The work is divided into three parts, namely theoretical, methodological and practical. The theoretical part deals with the topic of the media image, the construction of media reality, news, etc.. Subsequently, I focus on the sequence of events of the Christmas crisis on Czech Television from the beginning to its end. The last subchapter characterizes the analyzed newspapers. In the methodological part, I first describe the quantitative content analysis at the theoretical level, and then I describe in detail how I applied...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleAnalýza postojů k tzv. Vánoční krizi v České televizi prezentovaných v dobových českých médiíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-14
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId212402
dc.title.translatedChristmas crisis in Czech television - Anylysis of the attitudes presented in czech mediaen_US
dc.contributor.refereeŠtoll, Martin
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZa takzvanou Vánoční krizi České televize je označován sled událostí na přelomu let 2000 a 2001, kdy se redaktoři zpravodajství České televize za podpory předních českých politiků spjatých s Čtyřkoalicí vzbouřili proti oficiálně zvolenému vedení České televize. Během této tříměsíční krize jsme mohli na obrazovkách našich televizorů sledovat věc do té doby naprosto nevídanou a to duální vysílání. Na jedné straně oficiální vysílání pod vedením Jany Bobošíkové a na druhé straně tzv. pirátské vysílání revoltujících zaměstnanců ČT. Hlavním cílem této bakalářské práce je za pomoci kvantitativní obsahové analýzy, vykreslit celkový mediální obraz Vánoční krize ČT. Práce se dělí na tři části, a to na část teoretickou, metodologickou a praktickou. Teoretická část se zabývá tématikou mediálního obrazu, konstrukce mediální reality, zpravodajství atd.. Následně se věnuji sledu událostí Vánoční krize v České televizi od počátku až po její konec. V poslední podkapitole jsou charakterizovány analyzované deníky. V metodologické části se nejdříve rozepisuji o kvantitativní obsahové analýze na teoretické úrovni a následně je v bodech detailně popsáno, jak jsem metodu aplikovala ve svém výzkumu. Praktická část je zaměřená na konkrétní výsledky výzkumu, odpovídá na výzkumné otázky a hypotézy.cs_CZ
uk.abstract.enThe so-called Christmas Crisis of the Czech Television is a sequence of events at the turn of 2000 and 2001, when the editors of the Czech Television news, with the support of leading Czech politicians connected with the Four Coalition, rebelled against the officially elected leadership of the Czech Television. During this three-month crisis, we were able to watch something until then absolutely unprecedented on our TV screens, namely dual broadcasting. On the one side the official broadcast under the leadership of Jana Bobošíková, and on the other side the so-called pirate broadcast of revolting CT employees. The main goal of this bachelor's thesis is to draw the overall media image of the Christmas crisis of the Czech Television with the help of quantitative content analysis. The work is divided into three parts, namely theoretical, methodological and practical. The theoretical part deals with the topic of the media image, the construction of media reality, news, etc.. Subsequently, I focus on the sequence of events of the Christmas crisis on Czech Television from the beginning to its end. The last subchapter characterizes the analyzed newspapers. In the methodological part, I first describe the quantitative content analysis at the theoretical level, and then I describe in detail how I applied...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV