dc.contributor.advisor | Holan, Tomáš | |
dc.creator | Heřman, Adam | |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T10:15:10Z | |
dc.date.available | 2020-10-05T10:15:10Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/121030 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce bylo implementovat deskovou hru Théby včetně uživatelského rozhraní a umělé inteligence. Hra je určena pro dva až čtyři hráče, kteří se střídají na jednom počítači. Libovolný počet hráčů je možný nahradit umělou inteligencí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of this bachelor thesis was to implement the board game Thebes, including graphical user interface and artificial intelligence. The game is for two to four players, who take turns on a single computer. An arbitrary amount of players can be replaced by AI agents. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | desková hra | cs_CZ |
dc.subject | umělá inteligence | cs_CZ |
dc.subject | Théby | cs_CZ |
dc.subject | anglicky: board game | en_US |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | Thebes | en_US |
dc.title | Théby | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2020 | |
dcterms.dateAccepted | 2020-09-14 | |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 225024 | |
dc.title.translated | Thebes | en_US |
dc.contributor.referee | Ježek, Pavel | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Software and Data Engineering | en_US |
thesis.degree.discipline | Softwarové a datové inženýrství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Softwarové a datové inženýrství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Software and Data Engineering | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této práce bylo implementovat deskovou hru Théby včetně uživatelského rozhraní a umělé inteligence. Hra je určena pro dva až čtyři hráče, kteří se střídají na jednom počítači. Libovolný počet hráčů je možný nahradit umělou inteligencí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of this bachelor thesis was to implement the board game Thebes, including graphical user interface and artificial intelligence. The game is for two to four players, who take turns on a single computer. An arbitrary amount of players can be replaced by AI agents. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |