Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorArmand, Louis
dc.contributor.authorBohal, Vít
dc.contributor.authorGiampaolo, Mario
dc.contributor.authorRomano, Alessandra
dc.date.accessioned2020-03-12T07:59:06Z
dc.date.available2020-03-12T07:59:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2571-452X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116978
dc.language.isoen_UScs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
dc.sourceLitteraria Pragensia, 2019, 58, 126-137cs_CZ
dc.source.urihttp://litteraria-pragensia.ff.cuni.cz
dc.titleMULTILOGUE: PERSPECTIVES ON COMPUTATIONAL THINKING AND ITS UTILITY FOR TRANSFORMATIVE EDUCATIONcs_CZ
dc.typeČlánekcs_CZ
uk.internal-typeuk_publication
dc.description.startPage126
dc.description.endPage137
dcterms.isPartOf.nameLitteraria Pragensiacs_CZ
dcterms.isPartOf.journalYear2019
dcterms.isPartOf.journalVolume2019
dcterms.isPartOf.journalIssue58


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/

© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV