Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠulová, Lenka
dc.contributor.authorVorlíková, Dagmar
dc.date.accessioned2019-12-17T14:13:30Z
dc.date.available2019-12-17T14:13:30Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112249
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectDěti (věk předškolní)cs_CZ
dc.subjectNázorycs_CZ
dc.subjectŘešení problémucs_CZ
dc.subjectpsychologické výzkumycs_CZ
dc.titleÚloha názoru u dětí předškolního věku při řešení problémových situacícs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000770920
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990007709200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV