Zobrazit minimální záznam

Use of technology in optimization of event attendees' experience
dc.contributor.advisorSlussareff, Michaela
dc.creatorDokoupilová, Eliška
dc.date.accessioned2021-03-26T17:39:55Z
dc.date.available2021-03-26T17:39:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/110010
dc.description.abstractTato práce propojuje působení zážitkové ekonomiky a ICT na eventový průmysl ve výzkumu využívání technologií pro optimalizaci eventové zkušenosti návštěvníků. Kombinací studia primární a sekundární literatury s kvalitativním výzkumem docházíme k závěrům, že optimální eventový zážitek tvoří komplexní soubor afektivních, kognitivních i konativních aspektů, dokazujeme přínos eventových technologií jako jednoho z prostředků k dosažení takové zkušenosti návštěvníků a identifikujeme konkrétní postupy, jak lze technologií je za tímto účelem využívat.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis connects the influence of experience economy and ICT on event industry in a research of use of technology in optimization of attendee's event experience. By combining primary and secondary literature with qualitative research we come to conclusions that an optimal event experience is complex assemblage of affective, cognitive and conative aspects, we prove the benefits of event technology as one of the means to achieving this copious experience and identify concrete methods how to use technology for this purpose.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectevents|MICE|event technology|event experience|attendee|event management|event studies|experience economyen_US
dc.subjecteventy|MICE|eventové technologie|eventový zážitek|návštěvník|eventová zkušenost|event management|eventová studia|zážitková ekonomikacs_CZ
dc.titleVyužívání technologií pro optimalizaci zkušenosti účastníků eventůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-09
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId211373
dc.title.translatedUse of technology in optimization of event attendees' experienceen_US
dc.contributor.refereeFerenc, Jakub
dc.identifier.aleph002294437
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce propojuje působení zážitkové ekonomiky a ICT na eventový průmysl ve výzkumu využívání technologií pro optimalizaci eventové zkušenosti návštěvníků. Kombinací studia primární a sekundární literatury s kvalitativním výzkumem docházíme k závěrům, že optimální eventový zážitek tvoří komplexní soubor afektivních, kognitivních i konativních aspektů, dokazujeme přínos eventových technologií jako jednoho z prostředků k dosažení takové zkušenosti návštěvníků a identifikujeme konkrétní postupy, jak lze technologií je za tímto účelem využívat.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis connects the influence of experience economy and ICT on event industry in a research of use of technology in optimization of attendee's event experience. By combining primary and secondary literature with qualitative research we come to conclusions that an optimal event experience is complex assemblage of affective, cognitive and conative aspects, we prove the benefits of event technology as one of the means to achieving this copious experience and identify concrete methods how to use technology for this purpose.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantPýcha, Norbert
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990022944370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV