Zobrazit minimální záznam

Microsimulation of urban road traffic
dc.contributor.advisorHnětynka, Petr
dc.creatorDavid, Ondřej
dc.date.accessioned2017-04-04T10:06:52Z
dc.date.available2017-04-04T10:06:52Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10393
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá popisem programu pro modelování městské silniční sítě, jež je určená k mikrosimulaci dopravy. Součástí práce je také popis jednoho z algoritmů používaných pro simulaci. První část je zaměřena na popis vnitřní struktury programu, tzn. reprezentace silniční sítě a částí, z kterých se skládá, jaké je možné zadat parametry simulace a nakonec jak interpretovat naměřená data. Druhá část se zabývá jedním z algoritmů, které se pro simulaci dají použít. Je zde popsán způsob, jak virtuální řidič zpracovává události silničního provozu, jak si hlídá bezpečnou vzdálenost za vozidlem, který jede před ním, jeho strategii v křižovatce, na čem závisí jeho rozhodnutí, zda křižovatkou projede či nikoli a nakonec co ho vede k tomu přeřadit se z pruhu do pruhu.cs_CZ
dc.description.abstractThis work deals with the description of the program for modelling urban road network designed for microsimulation of traffic. Part of the work is devoted to description of one of the algorithms available for use in simulation. The first part contains information about the internal structure of the program, which means the way of representation of the road network, the parts it is constituted of, what parameters of simulation are available to input and finally how to interpret data collected during simulation. The second part depicts one of the available simulation algorithms. It considers procession of traffic events, how the driver maintains safe distance behind the vehicle in front of him, his strategy in crossroads, what facts make him go and stop and eventually what are the reasons for changing lane.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleMikrosimulace městské silniční dopravycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-25
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId43576
dc.title.translatedMicrosimulation of urban road trafficen_US
dc.contributor.refereeAdámek, Jiří
dc.identifier.aleph000847384
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá popisem programu pro modelování městské silniční sítě, jež je určená k mikrosimulaci dopravy. Součástí práce je také popis jednoho z algoritmů používaných pro simulaci. První část je zaměřena na popis vnitřní struktury programu, tzn. reprezentace silniční sítě a částí, z kterých se skládá, jaké je možné zadat parametry simulace a nakonec jak interpretovat naměřená data. Druhá část se zabývá jedním z algoritmů, které se pro simulaci dají použít. Je zde popsán způsob, jak virtuální řidič zpracovává události silničního provozu, jak si hlídá bezpečnou vzdálenost za vozidlem, který jede před ním, jeho strategii v křižovatce, na čem závisí jeho rozhodnutí, zda křižovatkou projede či nikoli a nakonec co ho vede k tomu přeřadit se z pruhu do pruhu.cs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with the description of the program for modelling urban road network designed for microsimulation of traffic. Part of the work is devoted to description of one of the algorithms available for use in simulation. The first part contains information about the internal structure of the program, which means the way of representation of the road network, the parts it is constituted of, what parameters of simulation are available to input and finally how to interpret data collected during simulation. The second part depicts one of the available simulation algorithms. It considers procession of traffic events, how the driver maintains safe distance behind the vehicle in front of him, his strategy in crossroads, what facts make him go and stop and eventually what are the reasons for changing lane.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990008473840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV