Zobrazit minimální záznam

Motivation in Teaching Profession
dc.contributor.advisorJanošová, Pavlína
dc.creatorZávůrková, Eva
dc.date.accessioned2018-10-16T10:12:06Z
dc.date.available2018-10-16T10:12:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/102790
dc.description.abstractTato práce se zabývá motivací k učitelské profesi. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje problematiku učitelské profese a motivace k ní. Cílem empirické části je výzkumná analýza zaměřená na pohled respondentů na tuto problematiku, jejich zkušenosti a názory. Výsledky ukázaly, že podle slov respondentů je v jejich profesi mnoho neuspokojivých systémových faktorů, které nejsou dlouhodobě řešeny, zatímco o pozitivních mluví respondenti spontánně jen sporadicky. Je pro ně pochopitelné, že někteří učitelé z profese odešli.cs_CZ
dc.description.abstract1 Abstract This diploma thesis deals with motivation in teaching profession. It is devided into two parts. The teoratical part summarizes issues and motivation of teaching profession. The aim of the empirical part is research analysis focused on the view of the respondents' issues, their experiences and opinions. The results show that due to the respondents there are a lot of unsatisfactory factors, which are not long-term resolvable while these respondents speak about positive factors just sporadically. It is understood for them that some teachers were left the teaching profession.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectUčitelcs_CZ
dc.subjectučitelská profesecs_CZ
dc.subjectmotivace k učitelské profesics_CZ
dc.subjectdemotivace k učitelské profesics_CZ
dc.subjectdůvody zůstat v učitelské profesics_CZ
dc.subjectdůvody odejít z učitelské profesecs_CZ
dc.subjectTeacheren_US
dc.subjectteaching professionen_US
dc.subjectmotivation in teaching professionen_US
dc.subjectdemotivation in teaching professionen_US
dc.subjectthe reasons to stay in teaching professionen_US
dc.subjectthe reasons to leave the teaching professionen_US
dc.titleMotivace k učitelské profesics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-25
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId187901
dc.title.translatedMotivation in Teaching Professionen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Miroslava
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá motivací k učitelské profesi. Je rozdělena na dvě části. Teoretická část shrnuje problematiku učitelské profese a motivace k ní. Cílem empirické části je výzkumná analýza zaměřená na pohled respondentů na tuto problematiku, jejich zkušenosti a názory. Výsledky ukázaly, že podle slov respondentů je v jejich profesi mnoho neuspokojivých systémových faktorů, které nejsou dlouhodobě řešeny, zatímco o pozitivních mluví respondenti spontánně jen sporadicky. Je pro ně pochopitelné, že někteří učitelé z profese odešli.cs_CZ
uk.abstract.en1 Abstract This diploma thesis deals with motivation in teaching profession. It is devided into two parts. The teoratical part summarizes issues and motivation of teaching profession. The aim of the empirical part is research analysis focused on the view of the respondents' issues, their experiences and opinions. The results show that due to the respondents there are a lot of unsatisfactory factors, which are not long-term resolvable while these respondents speak about positive factors just sporadically. It is understood for them that some teachers were left the teaching profession.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV