Zobrazit minimální záznam

The Change of viewers habits as a result of new media and internet era
dc.contributor.advisorSlussareff, Michaela
dc.creatorŠedivá, Pavla
dc.date.accessioned2021-03-26T17:38:46Z
dc.date.available2021-03-26T17:38:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/100275
dc.description.abstract(česky) Práce se věnuje tomu, jakým způsobem internet a nová média mění návyky diváků při sledování audiovizuálního obsahu. V teoretické části práce je stručně zmapován vývoj televize jako média v jeho jednotlivých fázích a rovněž zde jsou kriticky představeny nové způsoby konzumace audiovizuálního obsahu. Praktická část je realizována prostřednictvím kvalitativního sociologického výzkumu - hloubkovými rozhovory u zástupců vybraných sociodemografických skupin. Práce reflektuje rozdíly v mediální praxi mezi jednotlivými sociodemografickými skupinami a popisuje vliv nových médií na konzumaci audiovizuálního obsahu.cs_CZ
dc.description.abstract(in English): This thesis describes, how the internet and new media change the habits of viewers when watching audiovisual content. In a theoretical part there is briefly described an evolution of television as a medium in its every phase and also are there critically introduced new ways of video consumption. The practical part contains a qualitative sociological research in a form of deep interviews with 23 participants divided into groups by sociodemographic group. The thesis reflects difference in a media praxis between these sociodemographic groups and describes an influence of new media on audiovisual content consumption.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecttelevision|new media|viewers habits|video on demand|convergence|video contenten_US
dc.subjecttelevize|nová média|divácké návyky|video on demand|konvergence|video obsahcs_CZ
dc.titleProměna diváckých návyků při sledování audiovizuálního obsahu s nástupem internetu a nových médiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-11
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId194068
dc.title.translatedThe Change of viewers habits as a result of new media and internet eraen_US
dc.contributor.refereeMalečková, Dita
dc.identifier.aleph002193771
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky) Práce se věnuje tomu, jakým způsobem internet a nová média mění návyky diváků při sledování audiovizuálního obsahu. V teoretické části práce je stručně zmapován vývoj televize jako média v jeho jednotlivých fázích a rovněž zde jsou kriticky představeny nové způsoby konzumace audiovizuálního obsahu. Praktická část je realizována prostřednictvím kvalitativního sociologického výzkumu - hloubkovými rozhovory u zástupců vybraných sociodemografických skupin. Práce reflektuje rozdíly v mediální praxi mezi jednotlivými sociodemografickými skupinami a popisuje vliv nových médií na konzumaci audiovizuálního obsahu.cs_CZ
uk.abstract.en(in English): This thesis describes, how the internet and new media change the habits of viewers when watching audiovisual content. In a theoretical part there is briefly described an evolution of television as a medium in its every phase and also are there critically introduced new ways of video consumption. The practical part contains a qualitative sociological research in a form of deep interviews with 23 participants divided into groups by sociodemographic group. The thesis reflects difference in a media praxis between these sociodemographic groups and describes an influence of new media on audiovisual content consumption.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantŠlerka, Josef
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990021937710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV