• Abweichungen vom Standard in der Werbesprache 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Chmelařová, Eliška (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)
      Datum obhajoby: 21. 6. 2011
      Smyslem této práce je ukázat, že jazyk reklamy je díky svému specifickému způsobu vyjadřování nutné vnímat jako samostatný funkční styl. Dosavadní literatura, zabývající se jazykem německé reklamy a reklamou obecně, poskytuje ...
    • Odborný překlad a organizovaná činnost překladatelů ve 2. polovině 20. století 

      Výsledek obhajoby: OBHÁJENO
      Chmelařová, Eliška (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2014)
      Datum obhajoby: 26. 5. 2014
      Tato práce se zabývá organizovanou činností překladatelů ve druhé polovině 20. století. Soustředí se na překladatele odborných textů. Cílem práce je podat základní přehled o organizacích a institucích, které působily na ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV